Správa nemovitostí pro SVJ, bytová družstva a ostatní vlastníky.
Zabezpečíme pro Vás:
- provoz domu a pozemku včetně technických zařízení a společných částí technických sítí
- opravy a rekonstrukce společných částí domu, včetně pomoci ve stavebním a správním řízení
- non-stop havarijní služby
- technické předávání a přejímání nájemních bytů a nebytových prostor
- revize a opravy rozvodů plynu, elektrické energie, tepla, TUV a dalších médií, včetně hasicí techniky
- vedení a archivaci příslušné technické a provozní dokumentace domu
- dodávky elektrické energie, vody, plynu a odvádění odpadních vod pro společné části domu
- zprostředkování pojištění nemovitosti, právního či daňového poradenství
- zpracování přiznání k dani z nemovitosti
- vyúčtování nákladů na poskytnuté služby na jednotlivé vlastníky jednotek
- pomoc při zajišťování úspor energií (termoregulační ventily, zateplování, apod. )
- pomoc při uzavírání nájemních smluv (stanovení nájemného) u spravované nemovitosti
- vedení přehledné evidence příjmů a výdajů prostředků svěřených do správy
- provádění výběrových řízení na dodavatele při rozsáhlejších opravách a rekonstrukcích
- uložení svěřených prostředků jednotlivých „domů” na separátně zřízených bankovních účtech
- předpis a kontrola plateb uživatelů bytů
- příprava podkladů pro vymáhání pohledávek
- vyúčtování služeb uživatelům jednotek v řádném termínu
Další činnosti pro SVJ:
- pomoc při zakládání společenství vlastníků v souladu se zákonem 72/1994 Sb., včetně úprav vzorových stanov dle požadavků SVJ a s ohledem na změny v legislativně, zejména v návaznosti na účetní a daňovou legislativu
- vedení podvojného účetnictví pro společenství vlastníků jednotek a ostatní právnické osoby v souladu s obecně platnými právními předpisy (zejména zákon o účetnictví, vyhlášky, kterými se provádějí některá ustanovení zákona o účetnictví, české účetní standardy, daň z příjmu, daň z nemovitosti.)
- výběr a správa nájemného u bytových družstev, přepočty a zvyšování nájemného dle platných předpisů
- zprostředkování notáře, právního, daňového, ekonomického poradenství
- klientům ŠMR, a.s. zdarma možnost využití zasedací místnosti správce k účelu konání první schůze shromáždění vlastníků jednotek
- vedení separátního účtu pro každé společenství vlastníků jednotek s úročením zůstatku fondu oprav
- ostatní činnosti dle požadavku smluvního partnera, přičemž rozsah poskytovaných služeb je vždy přesně vymezen ve vlastní smlouvě na obstarání správy domu.